- Δικαίωμα Υπαναχώρησης:
- Οι καταναλωτές έχουν το δικαίωμα να υπαναχωρήσουν από την αγορά εντός 14 ημερολογιακών ημερών χωρίς να δώσουν εξηγήσεις.
- Η προθεσμία ξεκινά από την ημέρα που ο καταναλωτής ή ένας τρίτος, διάφορος του μεταφορέα, αποκτήσει τη φυσική κατοχή των αγαθών.
- Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε αλλαγή προϊόντος ή επιστροφή χρημάτων.
- Ελαττωματικά ή Ζημιωμένα Προϊόντα:
- Στην περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος, ο πελάτης πρέπει να επικοινωνήσει με την επιχείρηση άμεσα για να υπάρξει συνεννόηση για την επιστροφή.
- Αν το προϊόν έχει ζημιά από τη μεταφορά, πρέπει να επικοινωνήσει εντός λίγων ωρών (π.χ. 48 ώρες) από την παραλαβή.
- Λάθος Προϊόν:
- Αν ο πελάτης λάβει άλλο προϊόν από αυτό που παραγγέλθηκε, πρέπει να επικοινωνήσει με την επιχείρηση για να αναφερθεί η διαφορά προκειμένου να γίνει η αλλαγή.
- Προϋποθέσεις Επιστροφής:
- Τα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση και την αρχική συσκευασία.
- Διαδικασία:
- Η διαδικασία είναι σαφής, αρχικά επικοινωνήστε με την επιχείρηση και έπειτα ζητήστε επιστροφή στην ίδια χώρα/περιοχή .
- Επιστροφή του προϊόντος μέσω κούριερ στο φυσικό κατάστημα.
- Η επιχείρηση παρέχει δωρεάν επιστροφή με τα ελληνικά ταχυδρομεία ΕΛΤΑ.
- Επιστροφή χρημάτων
- Η εταιρεία υποχρεούται να επιστρέψει το τίμημα που έλαβε από τον καταναλωτή για το προϊόν ή την υπηρεσία εντός της συγκεκτριμένης προθεσμίας από την δήλωση υπαναχώρησης.
- Η επιστροφή χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο που έγινε η αρχική πληρωμή.
- Προϊόντα που εξαιρούνται :
- Υπάρχουν περιπτώσεις όπου η υπαναχώρηση δεν είναι δυνατή, όπως σε προϊόντα που έχουν φθαρεί ή τροποποιηθεί από τον πελάτη.